15 Mayıs 2007 Salı

Turkcell-im benim Biricik Sevgilim....


Türkcell sonunda sosyal ağ projesini hayata geçirdi.Tasarım olarak göze hoş gelen bir Beta uygulaması.Diğer sosyal ağ projelerinde olduğu gibi fotoğraf paylaşımı,video gönderebilme,kullanıcıların arakadaşlarını ekleyebilecekleri gibi standart uygulamalarda yer alıyor.Asıl onemli olan Türkcell kullanıcılarının cep telefonu ile içerikler gönderebilecekleri bir ağ olması.Uzun zamandır Turkcell’in bu proje üstünde çalıştığı biliniyordu yalnız kullanacağı isim konusunda şüpheler vardı ki bu şüpheler boşa çıkmışta değil.Türkcell gibi bir markanın -turkecell-im benim- gibi bir isimle bu projeye adım atması bence alınmış yanlış bir karar.Ben yazarken bile üşeniyorum,kullanıcıların bu sayfayı ziyaret edebilmesi için Türkcell anasayfasına girmeye zorluyor.Anasayfadan verdiği linkle (http://turkcell-im.turkcell.com.tr) ancak ulaşabiliyoruz.Sanki kullanıcıları web adresinden uzaklaştırmak için bulunmuş bir isim.Bana göre biraz zorlama bir isim,kaldıki içinde Turkcell isminin yer almadığı farklı bir isimlede sosyal ağlar içinde yeterince etkin olabilecek bir güce sahipken futbol sahalarında söylenegelmiş bir slogana benzer bir isimle giriş yapmalarının yorumuda siz ait.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel bir slogan olmuş..birde şu açıdan düşünmek lazım bunu sizin başlıktaki gibi slogan haline getirirlerse tutmama ihtimali yok:) şaka bi yana bende açıkcası isim konusunda size katılıyorum,farklı bir isim altında güçlü bir marka oluşturabilirlerdi..siteyide inceledim gazeyet hoş bir tasarımı var.