22 Mayıs 2007 Salı

İdefixe'den Önemli Bir Karar:Teknoloji Ürünleri Satışına Son


Bilindiği gibi ülkemizin önemli e-ticaret sitelerinden biri olan ve 1999 Yılında kültür ürünleri satışıyla yayın hayatına başlayan idefixe 2002 yılında ürün yelpazesini genişletmiş ve portföyüne teknoloji ürünlerinide eklemişti.
EBİ Aş.nin Genel müdürü A.Behçet Akalın’ın dan ‘idefixe ruhunun “teknoloji satışı” ile hiç barışamadığını dolayısı ile İnanmadığınız ve sevmediğiniz bir işi yapmaya çalışmanın pek bir anlamı yok. Hele ki bu iş, coşku ile yapmak istediklerinizin önünde de bir engel haline gelmeye başlıyorsa’ diye bir açıklama geldi ve teknoloji ürünleri satışına son vereceklerini ve kültür ürünleri satışına ağırlık vereceklerini yazılı bir açıklama ile idefixe’anasayfasından duyurdu.
Bilmiyorum bu açıklama ve gerekçe sizi ne kadar tatmin etti ama açıkcası ben verdikleri karardan dolayı memnun kaldığımı söylemeyelim.Gerekçe ise ne kadar gerçekci yada değil bilemeyiz ama benim için yeterli bir gerekçe.
Bu arada önemli bir karar daha aldıklarınıda eklemişler .Alınan kararda idefixe’in isim değişikliği ile idefix olarak yoluna devam edeceğini ve yakın bir zamanda tasarımlarındada değişikliğe gideceklerini duyurdular.

1 yorum:

paliercan dedi ki...

idefixe'nin almış olduğu kararı ne kadar olumlu olarak baksamda bunun e-ticaret için bir geri adım olup olmadığı kafamı kurcalamıştı biraz.Bu yuzden webrazzi'den Arda kutsal'ın fikrini almak istedim.Arda kutsal'ın idefixe'nin bu kararı için düşüncesi şöyle:Bence doğru bir karardı verdikleri. Servislerini belirli bir noktada
konumlandırarak hepsiburada.com, estore.com gibi rakiplerinden farklı bir
kulvara geçmeyi tercih ettiler ki bana kalırsa doğru karar.